Klachten en Geschillen
Bij PMA streven we naar de hoogste kwaliteit van onze dienstverlening. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze diensten, dan horen wij dit graag, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Wij verzoeken u vriendelijk om het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
1. Vertrouwelijke behandeling
Uw klacht wordt strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gedeeld met direct betrokkenen. Dit betekent dat informatie over de klacht niet met derden wordt gedeeld zonder uw uitdrukkelijke toestemming.
2. Bevestiging en beoordeling
Bevestiging van ontvangst: Binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een schriftelijke bevestiging.
Inhoudelijke reactie: Uw klacht wordt binnen 14 werkdagen na de bevestiging beoordeeld en u ontvangt een schriftelijke reactie met bevindingen en eventuele voorgestelde oplossingen.
3. Beroepsmogelijkheid
Indien u zich niet kunt vinden in de geboden oplossing, heeft u de mogelijkheid om in beroep te gaan:
Mediation: Een onafhankelijke mediator zal worden ingeschakeld om te bemiddelen. De uitkomst van deze mediation is bindend voor beide partijen.
Juridische stappen: Mocht u het niet eens zijn met de bindende uitspraak van de mediator, dan staat het u vrij om de kwestie voor te leggen aan de bevoegde rechter.
4. Aansprakelijkheid
PMA is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade voortvloeiend uit de dienstverlening van externe coaches, trainers of andere professionals die zelfstandig opereren. Het indienen van een klacht leidt niet automatisch tot enige vorm van aansprakelijkheid of verplichting tot schadevergoeding door PMA.
5. Bewaartermijn
Klachtendossiers en bijbehorende documentatie worden gedurende 2 jaar na afhandeling van de klacht bewaard.